Store virksomheder har oftest deres egen it ekspert til at lave deres digitale strategi, digitale markedsføring mm., det har de små og mellemstore virksomheder som regel ikke. Nogen gange har man bare sin egen lille virksomhed, og skal til at følge med den digitale udvikling for at kunne følge med. Det at have en digital strategi, tænker jeg alene er noget de færreste har af de mindre virksomheder – jeg selv var da også bare af den opfattelse at jeg skal bare på nettet med mine varer, så sælges de bedre. Jeg blev en del klogere efter at have rådført mig med respons2day – Digital strategi, jeg havde ikke engang en strategi for min virksomhed – og Google Ads og SEO, helt nye begreber jeg ikke anede hvad var. Sådan er jeg sikker på at der også er andre der har det.
Respons2day hjælper
Jeg må sige, jeg blev klædt på – jeg fik lært et helt nyt sprog, og det bedste af det hele var, at Respons2day gav sig tiden til at forklare mig tingene, og forklarede mig dem, så jeg også kunne forstå hvad i al verdenen det også betød for mig og min virksomhed. Det gjorde at de virkede troværdige og at jeg fik tillid til at de kunne vækste min virksomhed, og den sparring og gode ideer de kom med, var meget velkomne og ting jeg aldrig selv kunne have fundet ud af. Jeg blev guidet gennem det de kaldte en analyse med 42 punkter, og det var for mig en øjenåbner.